Handelsbetingelser

Her på siden kan du læse vores handelsbetingelser. Ved spørgsmål, kontakt os da venligst på hej@woofio.dk.

01. Generel information

Woofio.dk ejes og drives af Woofio ApS, CVR-nr. 43938282 , S. Stubsvej 12, 7080 Børkop, telefonnr. 24966301, e-mail: hej@Woofio.dk. Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Woofio.dk.

02. Pris & betaling

Alle priser på Woofio.dk - på webadressen https://ww.woofio.dk - er altid inklusiv moms. For at handle på Woofio.dk skal du være fyldt 18 år og enten have MobilePay eller et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet. Du kan bestille dine varer online og betale med Visa/Dankort, MasterCard, MobilePay, Google Pay, Apple pay og bankoverførsel. Vi tager ikke kortgebyrer.

03. Gavekort og tilgodebevis

Det er muligt at købe gavekort via webshoppen. Ved køb pålægges der aldrig fragt på gavekort, da det også kan fremsendes elektronisk til den angivne e-mailadresse eller printes direkte på hjemmesiden. Gavekort og tilgodebevis er gyldigt i 5 år efter udstedelsesdatoen. Udstedelsesdatoen fremgår af gavekortet / tilgodebeviset.

04. Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakte kundeservice på tlf. 24966301 eller sende en mail til hej@Woofio.dk. Hvis du ikke er enig i vores afgørelse af en reklamation, kan du kontakte Konkurrence- og ForbrugerStyrelsen, Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også finde kontaktoplysninger på www.naevneneshus.dk. Du kan også henvende dig til den fælles europæiske klageportal, ODR, på http://ec.europa.eu/odr, hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark. Virksomhedens juridiske navn: Woofio ApS Virksomhedens kaldenavn: Woofio Selskabsform: Anpartsselskab ApS CVR-nummer: 43938282 Etableringsår: 2023 Adresse: S. Stubsvej 12, 7080 Børkop Telefonnummer: 24966301 Telefontid: Alle dage 7.00-23.00 Officiel e-mail adresse: hej@Woofio.dk Officiel web-adresse: www.woofio.dk Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 07.05.2023 Ønsker du at kontakte os vedr. fortrydelse af køb? Du kan nemt bruge vores returportal, hvis du har fortrudt dit køb, og ønsker at sende varen retur.

05. Gaver

Vi tilbyder gaveindpakning ved bestillinger online. Gaveindpakning tilbydes dog kun på produkter der har en værdi over 100 kr. Info om returnering af gaver kan læses i vores returpolitik her.

06. Pris på fragt

Der er gratis fragt til pakkeshops og hjemmeadresser i Danmark (Færøerne og Grønland undtaget) på ordrer over DKK 499,-. Priserne på fragt er: GLS til pakkeshop: 49 kr. GLS til privatlevering: 49 kr. daoHOME - levering til hjemmeadresse: 49 kr. daoSHOP - levering til pakkeshop: 49 kr.

07. Leveringstidspunkt og transport

Levering af varer fra Woofio.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS eller DAO. Leveringstid 1-3 dage. Levering sker til den af kunden oplyste leveringsadresse. Bemærk, at ved travle dage som Black Friday ikke kan garantere, at din pakke leveres til den valgte pakkeshop, hvis denne er fyldt. Deadlines og leveringspriser kan du se her. OBS. Flex levering med DAO er på eget ansvar. Ved levering med GLS og dao, er der fri fragt, ved køb over 499 kr. Lande indenfor Europa er fragtprisen som udgangspunkt 99 kr., og udenfor Europa 199 kr. - Kan dog variere alt efter land, størrelse af ordre og valg af fragtfirma. Vi kontakter dig, hvis der er ændringer i fragtpriser og beder om tilladelse herom. * Vi tager naturligvis forbehold for uforudsete forsinkelser i posten. ** Bemærk, at ved valg af Pakkeshop på store handelsdage som Black Friday, julehandlen og fødselsdag, så kan Woofio ApS ikke garantere for at pakken kan leveres til det valgte udleveringssted og der kan disse dage være længere leveringstid. Pakken kan blive sendt til en anden pakkeshop, hvis den valgte er fyldt op.

FRAGT & RETUR

Ønsker du at returnere dit køb? Benyt venligst vores returportal, hvor du nemt kan returnere dine varer og få dine penge retur.

01. Pris på fragt

Der er gratis fragt til pakkeshops og hjemmeadresser i Danmark (Færøerne og Grønland undtaget) på ordrer over DKK 499,-. 

Priserne på fragt er: 
GLS til pakkeshop: 49 kr. 
GLS til privatlevering: 49 kr. 
daoHOME - levering til hjemmeadresse: 49 kr.
daoSHOP - levering til pakkeshop: 49 kr. 

02. Vilkår for returnering & fortrydelsesret

Du kan få dine penge tilbage inden for 30 dage, hvis du ikke er tilfreds med det produkt, du har købt på vores webshop. Det koster 49 kroner at bruge vores returløsning, men hvis du har betalt for forsendelsen, kan vi ikke refundere det. 

Du har 30 dage fra den dag, du modtager din ordre til at beslutte dig for at returnere det, og du skal sende det tilbage senest 14 dage efter at have meddelt os din beslutning. 

Desværre kan du ikke returnere specialtilpassede varer som fx navnegraveringer og datovarer kan heller ikke returneres.

03. Praktisk om returnering

Du kan sende varerne tilbage til os ved at bruge vores returportal på woofio.dk/returDet koster 49 kroner at danne en returlabel, hvorefter du kan indlevere pakken hos enten GLS eller dao. 

Hvis du vælger at returnere varerne på en anden måde, skal du sende pakken direkte til vores butik. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops og modtager heller ikke pakker, hvor vi skal betale for fragten. 

Husk, at varerne skal være i samme stand som da du modtog dem. Vi vil nemlig videresælge dem til en anden kunde, og ingen af os synes, det er sjovt at modtage en vare med hundehår eller savl fra en anden hund. Hvis varerne ikke er i samme stand, vil vi kun refundere en del eller slet ikke refundere. 

Har du andre spørgsmål til returnering af dit køb? Kontakt os på hej@woofio.dk. Vi er altid klart til at servicere dig. 

04. Den returnerede vares stand

Vi vil kun kræve erstatning for eventuel værdiforringelse af varen, som skyldes håndtering udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktionsmåde. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis du vil prøve varen på din hund, skal du sørge for, at hunden er tør og ren, og du skal fjerne hundehår fra varen bagefter. Hvis varen har en særlig emballage fra producenten, f.eks. en pose til et halsbånd, skal denne emballage også returneres. Hvis varen er blevet prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. 

Dette betyder, at hvis du fortryder dit køb, vil du kun få en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi. For at få hele købsbeløbet tilbage, må du altså gøre det samme, som du kan gøre i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men du må ikke tage den i brug.

05. Reklamationsret

Ifølge købeloven har du 2 års reklamationsret. Det betyder, at hvis der er fejl i materiale eller fabrikation, kan du reklamere over varen. Vi dækker rimelige omkostninger til returnering, hvis der er tale om en reklamation. 

Bemærk venligst, at reklamationsretten ikke gælder, hvis varen er blevet beskadiget på grund af forkert betjening. Hvis du ønsker at reklamere over en vare, kan du kontakte os på hej@woofio.dk.

06. Refundering

Via vores returportal woofio.dk/retur kan du nemt returnere dine varer og bestemme, hvorvidt du ønsker pengene tilbagebetalt eller i form af et gavekort. 

Hvis du særskilt har aftalt med Woofio ApS, at du vil have en refundering, så vil beløbet blive tilbagebetalt til den samme betalingsløsning, som du har benyttet ved købet, medmindre andet er aftalt. Hvis du ønsker, at beløbet skal overføres til din bankkonto, bedes du sende dit konto- og registreringsnummer til hej@woofio.dk.