FAQ

01. Jeg vil gerne ændre min bestilling

Du er altid velkommen til at ændre i din bestilling, hvis du har fortrudt dit valg. Skriv til os hurtigst muligt på hej@woofio.dk, så finder vi med garanti en løsning :-)

02. Jeg kan ikke finde min ordrebekræftelse

Din ordrebekræftelse bliver sendt til den mail, du har udfyldt ved gennemførsel af købet. Det kan dog ske, at ordrebekræftelsen ryger i spam-mappen.

Alternativt, er du altid velkommen til at skrive til os på hej@woofio.dk, så kan vi sende den til dig igen. 

03. Hvornår får jeg min vare?

Vi kan godt forstå, at du glæder dig til at modtage udstyret til din bedste ven! Vi sender derfor altid pakken samme dag, du bestiller, hvis du bestiller inden 17. Hvis du bestiller efter 17, sender vi din pakke dagen efter. 
Normalt er din pakke fremme inden for 2-3 hverdage.

05. Jeg vil gerne returnere min vare

Du kan altid returnere din vare inden for 30 dage. Du bruger bare det returlabel, som vi har sendt med pakken. Det koster 49 kr. 

06. Ombytning

Hvis varen ikke lige passer til din bedste ven, så skal du da selvfølgelig have den i en anden størrelse! Skriv til os på hej@woofio.dk, så finder vi en løsning :-) 

07. Refundering

Hvis du har aftalt med Woofio ApS, at du vil have en refundering, så vil beløbet blive tilbagebetalt til den samme betalingsløsning, som du har benyttet ved købet, medmindre andet er aftalt. Hvis du ønsker, at beløbet skal overføres til din bankkonto, bedes du sende dit konto- og registreringsnummer til hej@woofio.dk.